Som ung gymnastiklärare kom Stig-Ove Gustafsson på 1960-talet till Tärnaby och startade den första organiserade slalomträningen i byn. Under många år har han sedan innehaft topposter inom det internationella skidförbundet och den olympiska rörelsen. Nu stiger Tärnabys skidambassadör i det fördolda fram berättar!